“Ariën heeft ons, Randstad Zorg, de afgelopen maanden begeleid bij het ontwikkelen van een value proposition. Zijn aanpak/begeleiding laat zich samenvatten in de volgende woorden: prikkelend, afhechten, gestructureerd, benaderbaar, meedenkend en een teamplayer. Los van ruime expertise waarover Ariën beschikt, had ik steeds het gevoel van gedeelde verantwoordelijkheid en een "samen". Dat werkt fijn, omdat je op deze wijze snel stappen kunt maken. Met veel plezier.”

– Saskia van Wieringen, Directeur Randstad Zorg at Randstad Nederland

 

“Ariën heeft onlangs bij ons een zeer waardevol merkdefinitie traject gefaciliteerd. We hadden net een naamswijziging achter de rug en dit traject is van fundamenteel belang gebleken voor het bepalen van onze koers. Ariën beheerst de theoretische achtergrond uitstekend, en weet dit overduidelijk over te brengen. Aan de hand van een zeer interactief proces kom je tot de kern waar je bedrijf voor staat. Leuke dagdelen waarvan we enorm veel hebben opgestoken. De uitkomst is concreet, en precies de basis die we nodig hadden om de verdere (communicatie)strategie vorm te geven.”

– Thomas Borsboom, CEO at Mobiel.nl

 

“Interim staff can come in two flavors: the ones that just perform the task you ask them to do and the ones that bring an extra topping to it.
Ariën is of the latter kind. He was part of our market insights team for three months. In this period, he revised and re-analyzed a couple of our long running surveys. This let to new, actionable insights and happy stakeholders. Because of his background in both market research and marketing strategy, he is a good sparring partner for business teams: constantly challenging them on how insights will impact strategy.
It was a pleasure working with him and I will certainly not hesitate to hire him in the future.”

– Margot Roozendaal, Director Data & Analytics (B2C) at DPG Media

 

“If you are looking for someone who can help you with finding unique consumer insights or brand positioning I can highly recommend Ariën. I hired Ariën as a freelancer and worked with him for two years at Accell Group. Ariën has shown the perfect example in setting up in-depth consumer research in various countries that lead to valuable consumer insights and the re-positioning of our brand portfolio while involving many stakeholders.”

– Jeroen Hubert, CCO at Accell Group